Over 1,2 millioner visninger i sosiale medier

Design uten navn.jpg

Det er utrolig stas med så mye positiv oppmeksomhet som Råde IL Fotball har fått de siste ukene. Engasjementet rundt opprykket har vært helt enormt – takket være alle dere rundt og i klubben.

Det har blitt publisert litt mer enn snittet fra oss de siste ukene – egentlig langt over snittet – selv om vi i Råde IL Fotball generelt er aktive i sosiale medier. Vi har delt en rekke videoer, oppdateringer og bildegallerier den siste tiden, og våknet mandag morgen til den spinnville rapporten på 1,2 millioner visninger.

Dette er det samlede visningstallet på de siste 28 dagene på Facebook og Instagram.

Over 400.000 videoavspillinger av videoer som er relatert til opprykkskampene. Det er helt fantastisk.

– Dette er veldig bra. Det er viktig for oss med synlighet og ekstra artig at sponsorene våre har fått skinne, sier daglig leder Knut Erik Berg.

For selv om flere av innleggene handlet om herrelaget og selve opprykket, var det stort trykk rundt de bedriftene som bidro på publikumskampen (den første opprykkskampen). De to siste ukene har rett og slett vært helt fantastiske.

Og tro ikke at det blir en rolig vinter i idrettsparken heller. Her blir det trykk i pre-season.

– 5. desember kommer oppsettet, så da får vi vite hvem vi møter i 2026. Alle spillerne virker også veldig positive ed tanke på neste år, så følg med videre. Moroa har bare så vidt begynt, avrunder Berg.

Denne nettsiden bruker cookies

Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies